جستجوی پیشرفته

شیوه های پرداخت

پرداخت از طریق درگاه بانک اقتصاد نوین :

با این سرویس شما میتوانید مبلغ سفارشات خود را بصورت اینترنتی پرداخت نمایید و سفارش خود را ثبت کنید . مزیت این نوع پرداخت نصبت به سایر شیوه های پرداخت در این است که تمامی سفارشاتی که در فروشگاه اینترنتی دودف به صورت اینترنتی پرداخت می شوند بصورت خودکار مراحل اداری خود را طی می کنند و فقط قبل از ارسال با مشتری تماس گرفته می شود تا برای ارسال یا هماهنگی نصب کالا در یکی از مراکز تجهیز خودرو دودف در ایران  هماهنگی های لازم انجام شود.

  • پرداخت بصورت کارت به کارت یا واریز به حساب :

در این روش شما باید مبلغ سفارش خود را به حساب بانکی فروشگاه اینترنتی دودف واریز نمایید. بدیهی است که این شیوه پرداخت نیازمند تایید کارشناسان فروش و واحد حسابداری فروشگاه اینترنتی دودف است و حتما باید در زمان اداری فروشگاه به تایید برسد. بدین معنی که سفارش شما تا زمان تایید نهایی معلق خواهد ماند و شما باید منتظر تماس کارشناسان ما باشید و بعد از تایید، اطاعات پستی خود را ارسال فرمایید تا برای ارسال یا نصب هماهنگی­های لازم انجام شود.

  • پرداخت در محل :

فروشگاه اینترنتی دودف در حال حاضر گزینه پرداخت در محل ندارد و تمامی سفارشات قبل از ارسال باید تسویه گردد. فقط در صورت سفارش کالایی که نیاز به تولید دارد، بعد از دریافت پیش پرداخت و ثبت سفارش، مبلغ مانده بعد از نصب کالا در یکی از مراکز تجهیز خودرو دودف در کشور امکان پذیر است.